Szanowni Państwo,
w związku ze wspólną inicjatywą ARiMR i Posła na Sejm RP Pani Agnieszki Soin - Przewodniczącej Parlamentarnego Zespołu ds. Rozwoju i Wsparcia Przedsiębiorstw, zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich do wzięcia udziału w szkoleniu online w aplikacji ZOOM dotyczącym zagadnień z zakresu działalności KGW.

Podczas szkolenia poruszone zostaną m. in. takie tematy jak warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji, podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, zwolnienia z podatku, darowizny dla KGW, prowadzenie uproszczonej ewidencji kosztów i przychodów, dokumenty księgowe, wypełnianie CIT i załączników.

Szkolenie składać się będzie z pięciu trzygodzinnych spotkań w określony dzień tygodnia dla każdej z trzech planowanych grup (tj. we wtorki, środy lub czwartki) w godzinach popołudniowych, począwszy od 6 lipca do 5 sierpnia.

Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesłać do właściwego miejscowo biura powiatowego.

W związku z ograniczoną liczbą miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

W załączeniu przesyłam formularz zgłoszeniowy, który wypełniony można przesyłać również na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszeń można dokonywać również drogą telefoniczną, kontaktując się z Biurem Powiatowym ARiMR w terminie do 05.07.2021 r.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ dla KGW

Zajęcia będą odbywać się w 3 grupach, zgodnie z poniżej wskazanymi terminami. Godzina rozpoczęcia zajęć jest stała - – 17:30.

Należy w zgłoszeniu wskazać wybraną grupę.

  1. Dzień I – 3 godziny
    Ustawa o KGW, statut i cele statutowe, warunki prowadzenia uproszczonej ewidencji
    Terminy:
    1 grupa - 06.07.2021 r.(wtorek)
    2 grupa - 07.07.2021 r.(środa)
    3 grupa - 08.07.2021 r.(czwartek)

  2. Dzień II – 3 godziny
    Podatki w KGW, kasa fiskalna, dokumentowanie sprzedaży, podatek dochodowy od osób prawnych, podleganie opodatkowaniu a płacenie podatku, koszty podatkowe, koszty uzyskania przychodu i koszty niestanowiące uzyskania przychodu, zwolnienia z podatku, darowizna dla KGW
    Terminy:
    1 grupa - 13.07.2021 r. (wtorek)
    2 grupa - 14.07.2021 r.(środa)
    3 grupa - 15.07.2021 r.(czwartek)

  3. Dzień III – 3 godziny
    Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów
    Terminy:
    1 grupa - 20.07.2021 r. (wtorek)
    2 grupa - 21.07.2021 r.(środa)
    3 grupa - 22.07.2021 r.(czwartek)

  4. Dzień IV – 3 godziny
    Dokumenty księgowe, księgowanie dokumentów w ZPiK oraz ZPK
    Terminy:
    1 grupa - 27.07.2021 r. (wtorek)
    2 grupa - 28.07.2021 r.(środa)
    3 grupa - 29.07.2021 r.(czwartek)

  5. Dzień V – 3 godziny
    Wypełnianie CIT oraz załączników
    Terminy: 1 grupa - 03.08.2021 r. (wtorek)
    2 grupa - 04.08.2021 r.(środa)
    3 grupa - 05.08.2021 r.(czwartek)

Formularz zgłoszeniowy do pobrania pdf [14.7 KB]