Informacja dla rodziców małych dzieci
- Szczegóły
- Odsłony: 2984
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło pod adresem www.zlobki.mpips.gov.pl stronę internetową skierowaną do rodziców małych dzieci, którzy chcieliby skorzystać z usług żłobków i klubów dziecięcych, a także do podmiotów które chciałyby rozpocząć działalność gospodarczą w tych formach. Na stronie znajdują się również informacje dla osób chcących zawodowo zajmować się opieką nad małymi dziećmi ( zostać nianią, opiekunem dziecięcym lub opikunem w żłobku).
Centrum Informacji i Wsparcia Osób Niepełnosprawnych
- Szczegóły
- Odsłony: 4169
którego głównym celem jest:
edukacja i poprawa dostępu do wiedzy dotyczącej problematyki niepełnosprawności
W ramach działalności Centrum udzielane są:
- porady i informacje w zakresie rehabilitacji społeczno-zawodowej niepełnosprawnych,
- porady prawne,
- porady psychologa,
- porady pośrednika pracy, istnieje też możliwość skorzystania z innych usług Agencji Pośrednictwa Pracy (w tym m.in. dostęp do aktualnych ofert pracy poprzez aplikację „Internetowa Giełda Pracy”),
- porady Społecznego Rzecznika Interesów Osób Niepełnosprawnych,
- porady mediatora sądowego.
Oddaj swój głos na dzieci z Endico - Mitex Podgórzyn
- Szczegóły
- Odsłony: 5295
Oddaj Swój Głos na Gminny Klub Sportowy Endico - Mitex Podgórzyn
GKS Endico - Mitex Podgórzyn bierze udział w konkursie "Szkółki Piłkarskie NIVEA". Celem konkursu jest wyłonienie, poprzez głosowanie" 100 szkół lub klubów.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PODGÓRZYNIE
- Szczegóły
- Odsłony: 9134
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PODGÓRZYNIE
Informuje, że po raz trzeci będzie realizował projekt „Nasze Lepsze Jutro” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej.
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej.
Pragniemy Państwa poinformować, że w roku bieżącym szkolenia zawodowe będą odbywać się w zakresie „Stylizacja paznokci z elementami przedsiębiorczości” dla 5 bezrobotnych kobiet, oraz szkolenie zawodowe w zakresie „Murarz tynkarz” dla 7 bezrobotnych mężczyzn z terenu Gminy Podgórzyn.
Trasy narciarskie w Przesiece - zapraszamy
- Szczegóły
- Odsłony: 3307
Serdecznie zapraszamy wszystkich miłośników narciarstwa biegowego na trasy znajdujące się w Przesiece.
Więcej o trasach na stronie Przesieka.pl
XX Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za nami.
- Szczegóły
- Odsłony: 4359
Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała w Gminie Podgórzyn - mamy rekord 8046 zł !!!!!!!
Ogłoszenie Wójta Gminy Podgórzyn
- Szczegóły
- Odsłony: 3102
W związku ze zbliżającym się okresem zimowym przypominam, że do obowiązków właścicieli i zarządców obiektów budowlanych należy usuwanie zalegającego na dachach śniegu i lodu oraz pozbywanie się śniegu z lodu z chodników przyległych do dróg publicznych, położonych wzdłuż nieruchomości.
Anna Latto
Wójt Gminy Podgórzyn
Muzykalia Staniszowskie 2012
- Szczegóły
- Odsłony: 4512
Poznaliśmy wykonawców, ktorzy wystąpią w przyszłym roku w cylku koncertów "Muzykalia Staniszowskie".
Poznaj ich już dziś i Ty.
„Oczyszczanie Gminy Podgórzyn z wyrobów zawierających azbest”
- Szczegóły
- Odsłony: 4083
Gmina Podgórzyn informuje, że realizacja zadania pn.: "Oczyszczanie Gminy Podgórzyn z wyrobów zawierających azbest” – z obiektów należących do osób fizycznych , wspólnot mieszkaniowych na terenie gminy Podgórzyn jest dotowane na podstawie umowy nr 241/D/OZ/JG/2011 zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85 % jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2) usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz do 35% kosztów kwalifikowanych, ze środków udostępnionych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Transgraniczne połączenie dróg Spindlerův Mlỳn – Podgórzyn – II etap
- Szczegóły
- Odsłony: 3692
Gmina Podgórzyn wraz z miastem partnerskim Spindleruv Mlyn realizuje projekt pn. „Transgraniczne połączenie dróg Spindlerův Mlỳn – Podgórzyn – II etap”, numer: CZ.3.22/1.1.00/08.00660 w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wykaz telefonów Urzędu Gminy
- Szczegóły
- Odsłony: 22168
Sekretariat, Wójt Gminy, Z-ca Wójta Gminy tel. 75 75 48 101, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /Podgorzyn/SkrytkaESP |
|
Sekretarz Gminy tel. 75 75 48 113 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Skarbnik Gminy tel. 75 75 48 112, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Finansowy:
Kierownik Referatu – Zastępca Skarbnika tel. 75 75 48 104 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. rachunkowości tel. 75 75 48 106 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. płac, nieruchomości i mienia tel. 75 75 48 106 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. księgowości oświaty tel. 721 220 490 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. kasy i rachunkowości tel. 75 75 48 107 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Podatków i Windykacji:
Kierownik Referatu tel. 75 75 48 108, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. podatków i opłat tel. 75 75 48 108 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. kontroli i windykacji podatkowej tel. 75 75 48 108, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
Kierownik Referatu, tel. 75 75 48 119, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. projektowych i zamówień publicznych tel. 75 75 48 119 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. nieruchomości tel. 75 75 48 116, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. gospodarowania nieruchomościami tel. 75 75 48 116 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych tel. 75 75 48 127 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Oświetlenie drogowe tel. 887 060 301 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Ochrony Środowiska
Kierownik Referatu tel. 75 75 48 130, 602 611 343 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. gospodarowania odpadami tel. 75 75 48 114 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. ewidencji wpłat za gospodarowanie odpadami tel. 75 75 48 114, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Promocji Gminy
Kierownik Referatu tel. 726 240 640 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. promocji i kultury tel. 668 691 481 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. promocji i sportu tel. 668 691 481 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. promocji i turystyki tel. 668 691 481 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik USC tel. 75 75 48 103, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Zastępca Kierownika USC tel. 75 75 48 105 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Referat Społeczno-Organizacyjny
Stanowisko ds. organizacyjnych i administracyjnych tel. 75 75 48 101 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. obsługi Rady Miasta tel. 75 75 48 121, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Stanowiska Samodzielne
Stanowisko ds. obronnych i zarządzania kryzysowego tel. 75 75 48 101 mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. kultury tel. 781 240 050, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. oświaty i kadr tel. 75 75 48 110, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
|
Stanowisko ds. obsługi informatycznej tel. 883 315 939, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
OBSŁUGA PRAWNA Dominik Kubacki Kancelaria Radców Prawnych „Kubacki & Kubacki”. |
Urząd Gminy w Podgórzynie
- Szczegóły
- Odsłony: 13425
ul. Żołnierska 14
58-562 Podgórzyn
tel/fax +48 75 75 48 101, +48 75 76 21 093
fax +48 75 76 21 358
godziny otwarcia:
poniedziałek -8.00-16.00
wtorek - 7.30-15.30
środa - 7.30-15.30
czwartek - 7.30-15.30
piątek - 7.30-15.30
e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP: /Podgorzyn/SkrytkaESP
Urząd Gminy:
NIP: 611-24-57-506
Regon: 000541902
Gmina Podgórzyn:
NIP 611-01-07-601
Regon: 230821718
Rachunek bankowy BNP Paribas Bank Polska S.A. 82 1600 1462 1016 7768 8000 0026
Obsługa kasowa czynna:
- poniedziałek 8:30 - 15:00
- wtorek 08:30 - 14:00
- środa 8:30 - 14:00
- czwartek 08:30 - 14:00
- piątek 8:30 - 14:00
Strona 120 z 120